Sunday 12 December 2010

THE COLOUR ROOM # 36

Jag blev lite överraskad när jag såg veckans palett.  Fast jag tyckte den var vacker och blev sugen på att  komma igång. Jag tog mig tid igår att gjöra denna sidan och blev ganska nöjd med slutresultatet. Jag hade jätteroligt medan jag höll på!

I was a bit surprised to see the monochrome palette on Friday morning. However I thought it looked beautiful and could not wait to get going. I spent quite some time yesterday sorting through my piles looking for product. That done I had a really good time creating and I am quite pleased with how it turned out!

Jag kommer inte beskriva så mycket idag då vi firar Lucia i kyrkan och ska förbereda fika efteråt med många trevliga människor.

I will not write much about my lo this ime because we are celebrating Santa Lucia today with coffe-guests afterwards.







Hoppas ni gillar det!

I hope you like it!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...