Friday 10 December 2010

PALETTE #34 OCH ÄNNU EN LAYOUT

Har gjort en till layout till veckans palett. Såna snygga färger tillsammans. Denna loen är helt annorlunda i stil med den förra fast utgångspunkten är den samma.
Jag har inte gjort någon distressing på denna utan målat med vit akrylfärg i stället. På så vis vill jag göra denåt det shabby hållet men ändå lite mer 'elegant '.

I am feeling inpired! One more lo for this weeks palette. Just seems so easy this week!
Different style but same kind of colours.
Did not do any distressing on this. Instead I used white acrylic paint all the way around the edge.
I wanted
a feeling of shabby but still with some elegance.

Här är veckans Palett

This weeks Palette.

















..


...Och min layout








































Jag har använt en del olika stansar från Martha Stewart här. Tycker det blir fint och feminint.
Ramen i filt kommer från Prima Marketing.

I used several different punches here. Mostly from Martha Stewart. I find they add a nice feminine touch to a lo. The beautiful diecut felt frame is Prima Marketing.




























Jag hittade på en ny teknik denna veckan. Tyckte det kunne vara kul att göra wellpappen fransig. Ser rätt så roligt ut tycker jag.

I invented a new technique this week. I made little cuts into the cardboard to create a small fringe. I thought that might add a little bit of interest. I am actually quite happy with how it turned out.





























Ännu närmare....

Even closer.....






















Tack vare min stora samling av blommor kan jag klä en sida oavsätt vad det krävs for färger!! Hi hi...

Thanks to my extensive flower-stash I am able to dress the page in flowers whatever the colours....LOL!




Titeln är skrivit med AC Thickers. Hur skulle vi klara oss utan dom...?

The title is made from AC Thickers What would we all do without those...?



Fotona är av Victoria som målar på verandan.
Hon har gått kurs i akvarell hos farfar.Det har hon gjort i många år. Dessa bilderna har några år på nacken från när hon hade långt hår.

These photos are of Victoria painting on the veranda. She has ever since she was little attended her grandfathers classes in watercolour. Photos were taken a few years ago when she had the long hair.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...